13 januari 2013

På gång: Månadsbild 2013

Den 15:de varje månad kommer jag lägga upp en bild med ett och samma motiv. Tanken är att genom denna bild dokumentera årstidernas och månadernas växlingar.

Vill du också hänga med på denna utmaningen så kan du - om du vill - länka till din blogg via länklistan som kommer finnas med i inlägget. Så får vi kanske till en liten länksamling med månadsbilder..? Det vore kul om du också ville vara med! - Väl mött på onsdag - om du har tid och lust!

Coming up: Monthly picture 2013

On the 15th of each month I will post a shot of one particular motif, in order to document the changes of the seasons. It would be nice if you would like to join in! - Hope to see you on Wednesday!


Katarina



9 kommentarer :

Vivishagerom sa...

Så gøy! Dette vil jeg være med på!

Klem

Mia sa...

Trevligt det vill jag vara med på!
Kram mia

carinaon sa...

Bra idé! Gäller bara att bestämma var man ska fota.
Kram Carina

Sanna sa...

Det låter spännande. Frågan är vad man kan fota som syns både i snö och tö. Något ska jag försöka hitta på :)

Unknown sa...

Låter jättekul! Det vill jag absolut vara med på :)

Inger sa...

Skulle vara kul, men vet att jag inte fixar detta exakt den 15 varje månad.
Kram

Helen/patientgardener sa...

I'm joining in too - have my post ready to go up tomorrow morning and have linked to your blog

Anjas Hill sa...

Jådå Katarina! jag hänger med! det får bli en bild varje månad den 18.
/Anja

Helen/patientgardener sa...

Hi Katarina
Heres my monthly photo - no change from March sadly